Payless — бренд автопрокату, що працює в Україні за міжнародними стандартами, з новим автопарком та зручними умовами для клієнтів.
1. Яка вартість оренди автомобіля?
Ціна залежить від групи авто, яку ви обираєте. У Payless всього 9 груп. В кожній групі – автомобілі схожі за своїми характеристиками: міські малолітражки, кросовери, мінівени, пікапи і т.д., ціна залежить від класу, марки, трансмісії автомобіля, який ви обираєте. Дешева оренда авто може бути пасткою. Краще обрати прозору ціну і знати, як вона сформована. При тривалій оренді добова вартість часто знижується (чим довше, тим вигідніше за добу). Також, існує тариф «Вікенд», за яким вартість прокату авто з п’ятниці ранку до понеділка вечора буде вигіднішою. Прокат авто вигідно можна отримати в компанії, яка чітко відповість як сформована ціна.
У вартість зазвичай включені:
- податок на додану вартість (ПДВ)
- певний пробіг за добу (наприклад, 150 км) або безлімітний пробіг
- обов’язкове страхування цивільно‑правової відповідальності
- інші стандартні послуги (технічне обслуговування, ТО, підтримка в дорозі тощо)
Можливі додаткові витрати:
- перевищення дозволеного пробігу (якщо він є) — оплата за кожен кілометр понад норму
- якщо обираєте повне страхування з нульовою відповідальністю (що знижує ваші ризики) — це опція за окрему плату
- штрафи за парковання чи інші
- оплата опції «другий водій», «молодий водій» чи за оренду дитячого автокрісла
2. Які документи потрібні для оренди автомобіля?
Щоб орендувати авто в Києві, Харкові, Дніпрі, ЛЬвові чи Одесі через Payless, вам потрібно мати:
- паспорт
- водійське посвідчення
- іменна банківська карта, на якій буде можливість заморозити депозит і оплатити прокат
3. Який мінімальний вік та стаж водія?
- Мінімальний вік — 21 рік.
- Мінімальний стаж керування — 2 роки.
- Якщо водієві менше цього віку чи стажу, можливе надання авто за опцією “молодий водій”, з додатковою оплатою, яка покри ризики автопрокатної компанії.

4. Чи потрібен депозит / застава?
Так, депозит передбачається. Це сума, яка “заморожується” на карті до повернення автомобіля.
Сума депозиту варіюється залежно від класу авто — орієнтовно в межах гривневого еквіваленту від 300 до 1200 доларів США.
Після повернення авто депозит розблоковується. Скільки часу це займає — залежить від банку, але компанія Payless робить усе можливе, щоб це сталося якомога швидше.
5. Як знизити депозит чи зменшити відповідальність?
Можна придбати додаткове страхування. Наприклад: пакет “Медіум” — зменшує вашу відповідальність у разі пошкодження або угону у два рази, відповідно у 2 рази зменшує і суму депозиту.
Пакет “Супер” — нульова відповідальність (включно з пошкодженням скла). При цьому депозит стає мінімальним (від $150 в гривневому еквіваленті) для відповідної категорії авто.
6. Яке страхування входить і що покриває?
Обов’язкове страхування цивільно‑правової відповідальності включено.
Додаткові страховки (як “Медіум”, “Супер”) покривають пошкодження, можливо—угон, скло, інші дрібні елементи.
Якщо ви берете повне страхове покриття з нульовою відповідальністю, ваша відповідальність мінімальна або відсутня.

7. Чи можна виїжджати за межі країни?
Так, в Payless передбачена можливість виїзду за кордон.
Потрібно оформити додаткові документи для виїзду (довіреність, страховка, дозволи).
9. Які умови повернення авто?
Повернути автомобіль треба у пункт видачі або за домовленістю (якщо домовленість про інше місце) та з тими самими умовами: чистим, з повним баком пального.
Якщо пального не повний бак, то може бути стягнута доплата за заправку.
Якщо всередині автомобіля курили або салон сильно забруднений, то можливе стягення додаткових коштів за чистку салону. Наприклад, куріння в салоні — додаткова плата (еквівалент $50) за чищення від запаху.
10. Що робити у випадку ДТП?
Ви не самі! Payless на зв’язку 24/7. Якщо сталась пригода:
- Зупиніться на місці, увімкніть аварійний сигнал та встановіть аварійний знак на відстані не менше 20 м у місті, 40 м — за містом.
- Перевірте наявність постраждалих. Якщо є поранені — негайно викликайте “швидку” (103). За можливості, надайте першу допомогу.
- Викличте поліцію (102). Навіть при незначному пошкодженні оформляйте офіційний протокол. Без нього страхування може не покрити збитки.
- Повідомте автопрокатну компанію. Зателефонуйте в Payless Україна: +380 44 502 20 11 або 0 800 305 303
Назвіть:
- хто ви (ім’я, номер договору)
- що трапилось (коротко про ДТП)
- де саме ви знаходитеся
А також,
- Зробіть фото з місця ДТП: пошкодження авто, загальний вигляд, дорожні знаки, гальмівний шлях.
- Зніміть документи інших учасників ДТП (права, страховка, номер авто).
- Залучіть свідків (якщо є) — зафіксуйте їх контакти.
- Оформіть документи з поліцією
- Отримайте копію протоколу ДТП або довідку про подію.
- Уточніть ПІБ і номер жетона інспектора, який склав протокол.
- Поверніть авто у компанію (або дочекайтесь евакуатора)
Якщо авто не може продовжувати рух — не намагайтеся його ремонтувати самостійно.
Компанія організує евакуацію, якщо це передбачено договором або опцією.
Далі, якщо вам потрібен транспорт, ми запропонуємо вам інший автомобіль. Питання з поточним ремонтом будемо вирішувати разом.